torsdag 12 april 2012

The blogger are blogging... ...about... ...clouds!?

Även om jag inte visste själv att jag hade skrivit ett inlägg (vilket jag självklart vet) så skulle jag lätt kunna se vilken dag jag skrivit det genom att kolla på statistiken. Den går faktiskt upp de dagar jag har skrivit något. Det tycker jag är ganska konstigt. Att människorna som läser lyckas pricka precis dem dagarna jag skriver någonting... ..eller så är det så att de få människor som läser kollar fler gånger om de märker att jag skrivit något den dagen, för att checka om jag kanske har fått en blogglust-dag? Det är kanske bara jag som tänker på sådana här saker, jag är helt enkelt lite udda...


Tänk vad moln kan bli fina på bild, man önskar att man var likadan...

://:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar