tisdag 1 maj 2012

Ridning och fika!

Idag har jag ridit, i T-Shirt! Det är så härligt med värmen! Jag ska vara ledig hela nästa vecka vilket innebär mycket tid till att ligga på en solstol, det ska faktiskt bli väldigt skönt... Jag har också tänkt baka lite muffins. Har sett ett recept på Pollymuffins, låter inte det jättegott?

Jag red en häst som heter Angel idag. Hon lyssnade bra på skänklarna, men hon är nästan omöjlig att stanna! Det är inte det ätt hon bara går fortare och fortare, men vill man göra en halt (stanna för er som inte vet det) så är man tvungen att hänga i tyglarna! Fast det blev faktiskt bättre mot slutet. Hon är ganska framtung också, fast ibland kan jag nästan tycka att det är lite skönt, då får man liksom lite vikt på bettet. Hoppas att det är så här fint väder på torsdag också, då jag ska rida igen! Tyvärr är det teori då, men värme är alltid skönt!

Som rubriken berättar så fikade jag också, men det var inget speciellt som hände då!

Jag har ju gjort om layouten lite och snart tänker jag nog göra om headern också, hoppas att ni kommer att gilla den!

://:
En liten fin bild på en "lyktstolpe"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar