fredag 18 maj 2012

Tack Elina!

Som ni ser så har jag fått en underbar ny header! Den underbara som har gjort headern heter Elina. Det är både Smarties och M&m´s i headern vilket gör den extra perfekt. Det är också hon som har kommit på den nya bloggrubriken (Smarties and m&m´s, what´s the difference?). Tack Elina! Kolla gärna in hennes blogg!

Idag kommer Elina hit! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske baka? Det är så varmt ute så vi kanske sätter oss i varsin solstol och läser, sommar!

Mamma försöker övertala mig att göra morotskaka, men det är så tråkigt... I alla fall så kommer mammas kompis hit snart, hoppas att dem gör nåt kul...

Jag har bestämt mig för att göra M&M-cupcakes någon gång. Kollade just runt lite och hittade ett recept. Då ska jag absolut ta kort och lägga upp här! Om det är någon som har gjort det och tycker att det är en dålig idé att göra dem för att dem blir äckliga skulle det vara snällt om ni kommenterade...
En liten bild...

2 kommentarer:

  1. Ja baka, baka! :P<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kan ju kolla på lite recept, men sedan måste vi nog cykla och handla ingridienser om vi ska baka något speciellt, typ polly-cupcakes eller M&M-cupcakes... ;)

      Radera