söndag 4 mars 2012

Back on track, without anyone knowing

Det som är skönt när man nästan inte har några läsare är ju att ingen märker när man inte bloggar. Tyvärr betyder ju det också att ingen märker att man är tillbaka. Men det får man väl ta...

Efter att ha åkt skidor i en vecka borde man ju inte vara sugen på mera träning. Men det konstiga är att det är just det jag är. Jag är sjukt taggad inför dagens träning och kan knappt vänta till imorgon. Jag är väl lite konstig...

Aja. Jag hoppas väl att jag inte ramlar och mosar någon imorgon på dansen (i skolan) och skulle jag göra det får jag väl resa mig igen.
Hoppas att jag inte blir tvungen att ha skuldkänslor resten av terminen för att jag mosade någon...

//Ebba//

P.S. Sniglar är också värda lite kärlek. Tänk på det nästa gång ni tänker hälla salt på dem och bär bort dem istället. D.S.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar