tisdag 6 mars 2012

You write down your deepest feelings, think nobody reads. The day after everybody talks about your deepest feelings, and think you don´t care.

En lång rubrik till ett kort inlägg. Inlägget handlar inte om rubriken och rubriken handlar såklart inte om inlägget. Jag bara kände för att skriva det...

Mnm´s heter egentligen inte Mnm´s utan M&M´s. Kom att tänka på det nu...

Vad är det här för ett inlägg, har man ingenting att skriva ska man väl strunta i det? Inte skriva massa meningslösa inlägg som ingen läser, eller hur? Det är bara fånigt och ändå gör jag det, som så många före mig har gjort: skriver ett inlägg som kritiserar något som många, inklusive en själv, gör. Bara för att kunna stoltsera med ännu ett inlägg.

Om du som läser detta fick välja:

1. En blogg med bra uppdatering men inte så speciella inlägg

eller

2. En blogg med dålig uppdatering men väldigt bra inlägg

Vad skulle du välja?


//Ebba//

2 kommentarer:

  1. Eller:
    3. En blogg som Ebbas!
    Jag skulle lugnt välja alternativ 3, en blogg med bra uppdatering och roliga inlägg, som ibland är väldigt meningslösa, men ändå intressanta. Eller nåt sån't... :D Har du länkat din blogg på FaceBook? Annars borde du göra det! :)<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack!
      Jag är så dålig på sånt här med bloggar att jag först nu märkte att du hade kommenterat...
      Tack för kommentaren! :D <3

      Radera