söndag 18 mars 2012

Smet...

När någon annan bakar vill jag gärna äta smeten. Men när jag själv bakar ger jag glatt bort den. Är det bara jag? Jag vet inte varför, man vill väl hellre äta sin egen smet, då vet man ju vad som är i den.

Jag har hittat en jättebra "bakblogg"! Det finns bra recept, jag har i och för sig bara testat ett, men det receptet var jättebra! (Får man länka andras bloggar?) Är det någon som vill ha länken är det bara att kommentera. Dröjer det innan jag svarar är det för att jag inte tänker på att kolla om någon kommenterat. Jag har inte så jättemånga besökare direkt...

////

2 kommentarer:

  1. Länka, länka läääänka!! Det är klart att man får det! :D Och jag kommer inte ihåg vad du sa att den hette.... :S ;D<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://bakgladje.blogspot.se/?m=1

      Här finns massa goda recept;-)

      Radera