söndag 30 december 2012

Grått...

Hej allihopa!

Idag är det en sån där tråkig dag igen. Allt är bara grått och trist... ...och kallt... ...och blåsigt... Aja, man får väl hoppas att det blir lite trevligare imorgon... Okej, nu blev det väldigt många punkter... ...fast dem där punkterna är ganska trevliga ändå...

Idag har jag gått till kyrkan och varit med på en gudstjänst. Jag ska konfirmera mig och då ska man gå på tio gudstjänster så idag gick jag och en kompis på en...

Jag  har en fråga till er också, även om det säkert inte kommer vara någon som svarar...

Du kan sluta kolla på kommentarsknappen nu, jag har ju redan sagt att det inte kommer komma några kommentarer... :P

Tycker ni bäst om inlägg där jag förklarar saker, visar bilder och redigeringar eller inlägg där jag skriver om vad jag har gjort?

Hoppas att ni svarar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar