söndag 16 december 2012

Modeblogg?

Nu tänkte jag börja med ett nytt upplägg av mina inlägg! Det går till så att jag varje dag har en "bestämd" rubrik, eller ett bestämt tema kanske man ska säga, som jag skriver om. Jag kommer t.ex. skriva om kläder varje tisdag. Sedan jag kanske slänger in ett lite friare inlägg då och då, jag får se! Detta gör jag för att det känns som ett bra sätt att inte få "bloggtorka" och för att det är skönt att prova på lite nya saker ibland...

Nästa vecka, tror jag (man vet aldrig vad som kan hända, kanske att en stor meteor kommer flygande från rymden och mosar mig, och då kan jag inte skriva det här nästa vecka), får ni veta vilka teman jag kommer ha de andra dagarna (alltså alla dagar förutom tisdag, som jag redan berättat om) och får även ett smakprov på hur dem kommer att se ut! Hoppas att ni gillar idén, jag tror i alla fall att det kommer att bli jättebra!

Här kommer ett litet smakprov på hur ett tisdagsinlägg kan se ut:

Den här klänningen kommer från Urban Outfitters, älskar den!


Den här klänningen kommer härifrån. Jag tycker att den är supercool! Jag älskar verkligen färgen och att den är både tight och "flaxig" samtidigt! Det är så himla snyggt också att ha den tillsammans med ett litet silverhalsband och ett par skor med silverdetaljer/nitar som hon har på bilden!



P.S. Jag kommer såklart fortsätta med fotografier, rubriken betyder inte så mycket i det här fallet... D.S.

P.S.2. När jag lägger upp något från en butik, som ovan, är det INTE reklam. Eller, det är väl reklam egentligen eftersom jag visar det och skriver att jag gillar det, men det jag menar är att jag inte får betalt för det och att det är mina åsikter, inte någon annans som jag får betalt för att skriva. D.S.2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar